Penyokong Setia (",)

BISNES AKU

Tuesday, 13 September 2011

Thursday, 8 September 2011

Koleksi Ucapan Raya

Alhamdulillah setelah 8jam perjalanan dari Kedah sampai juga akhirnya kat UM hari ni. Nasib baik la ada Naufal nak balik sekali dengan moto kalau tak memang gundah gulana jugak la nak balik KL sorang2 kan. Tapi Alhamdulillah syukur sangat sebab kami sampai jugak dan yang paling nasib baik sekali moto ct110 tak rosak sebab bila sampai UM baru perasan ada nat kat tayar belakang hilang...taktaula jatuh ka apa..nasib baik Allah selamatkan perjalanan kami..syukur Alhamdulillah (",)

Bersempena dengan bulan Syawal yang masih berbaki ni saya nak berkongsi beberapa mesej ucapan raya daripada kawan2 yang kadang2 memang ayat sebijik sama..hehe nampak sangat copy & paste. Silap-silap satgi readers pun dah pernah baca mesej ucapan ni..hehe sapa la yang cipta mesej ni yang mula2 kan..kalau dapat cari memang hebatla (",) 

  1. Tiada kata seindah zikir, tiada hari seindah Ramadhan, Tiada berkat seberkat Aidilfitri, Justeru itu sepuluh jari disusun mohon diampun maafkan janji yang terabai, Kata yang menyakitkan hati, prasangka yang membuai. 
  2. Dalam kerendahan hati ada ketinggian budi, Dalam kemiskinan harta ada keyakinan jiwa, Dalam kelembutan lidah ada keterlanjuran kata, Dalam gurau dan senda ada khilaf dan dosa, harap dimaafi segala-galanya.
  3. Walau jauh bukan halangan, SMS dihantar tanda persahabatan, Kupohon maaf selama berkawan, Salam Aidilfitri tanda ingatan.
  4. Masak udang dan gulai ketam, pembasuh mulut kuih keria. Berbunyi mercun berdetum detam, riang ria diahri Raya.
  5. Moga Syawal yang tiba menghasilkan RESULT TAQWA yang terbaik hasil dari IMTIHAN di Universiti Ramadhan.
  6. Buah laici Buah strawberi, Dicuri pulak si labu labi. Salah dan silap please forgive me, bermaafan kita di Aidilfitri.
  7. Aku tak pandai mengarang puisi, Tidak ku pandai bermadah berseni. Satu kalimah yang tulus dari hati, Selamat Hari Raya Aidilfitri.
Inilah beberapa mesej yang boleh dikongsi untuk raya tahun ni. Boleh copy siap2 untuk raya tahun depan..hehe..dan ini pulak ucapan tulus ikhlas dari hati kepada semua readers & followers.
Jangan lupa puasa enam pulak lepas ni kawan2 (",)
Setakat ni saja perkongsian untuk kali ni..maaf kalau xberapa menarik sebab agak keletihan merempit dari Kedah ke KL tadi..kalau naek superbike takpa la kan..hehe see again in next entry..wassalam

Read more...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...